Haperende MRI scan

April 17, 2009

p4170065Zo, de eerste nacht slapen in een sporthal zit erop. Dat viel niet tegen! Het viel reuze mee met de herrie, eigenlijk helemaal niet, en het slapen op zo’n matje ging ook heel goed. En plaats genoeg want iedereen is er nog niet.

Al heel wat bekende gezichten gezien, meteen toen we aankwamen zagen we Ria Buiten en haar vriend. En ook Cor Westhuis was er al met zijn gezin. Verder nogal wat mensen uit Duitsland van de organisatie en al redelijk veel Japanners.

Toch maar goed dat ik nog een verdeelstekker had meegenomen. Er was meteen een run op de vrije plaatsen!

De scan gisteren was niet gelukt, het apparaat werkte niet. Ik ben benieuwd hoe dat vandaag gaat want bijna iedereen moet er nog in, dat wordt nog wat.

Nou, ik hoor net dat er een koffie automaat is. Mooi zo, ga ik lekker even koffie halen!

(Update: Nog even een foto toegevoegd. De koffie was heerlijk, hier is zelfs de cappuchino in een automaat nog goed.)

Volgende: Geweldige pizzeria

3 Responses to “Haperende MRI scan”

  1. Lieke Says:

    Waar kan ik de foto’s dan zien???

    Liefs xx

  2. Lieke Says:

    Oh wacht, je hebt maar 1 foto toegevoegd bij dit verhaal bedoel je?

  3. Annemieke Says:

    Ja klopt, was inderdaad maar 1 foto. Ik heb er nog wel meer, maar het kost helaas te veel mb’s om er meer te uploaden.


Leave a Reply

