Al niet meer laatste

April 20, 2009

p4200156De tweede etappe zit erop. Het ging heel erg goed, hoewel het een langere afstand was dan gisteren. Hoewel lang, gemiddeld eigenlijk. Het was 69 km en de gemiddelde afstand is 70 km, dus ik zou zeggen wen er maar vast aan!

Maar hoewel het lopen goed ging, was de weg niet makkelijk. Heel druk met verkeer. Smalle straten, hard rijdende auto’s en zelfs inhalende vrachtwagens. Maar alles is gelukkig goed gegaan. En iedereen is goed aangekomen.

Het was weer dezelfde winnaar als gisteren. Ongelofelijk hoe snel die binnen was. Ik weet nog steeds niet precies de tijd (vergeet ik elke keer) maar zelfs de fietsers hadden moeite om hem bij te houden.

Theo was vandaag niet als laatste. Nog 2 waren achter hem, en hij kwam over de finish tegelijkertijd met Theo Kuijpers. Beiden met een heerlijk ijsje wat ze hadden gekocht onderweg. Het is tenslotte vakantie hé.

Verder hebben we vandaag weer een mooie sporthal als onderkomen. Morgen wordt het anders, dan gaan we kamperen. En dat niet alleen, we gaan blijkbaar ook in de buitenlucht eten morgenavond en ontbijten op woensdagochtend. Nou, maar hopen dat het niet regent dan. Want het lijkt me niet al te geweldig om te ontbijten om 6 uur in het donker in de regen.

Maar vandaag was het in elk geval prachtig weer. Heerlijke zon, maar niet te warm. Geweldig loopweer! Tenminste vanmiddag, want vanochtend was het bewolkt en regende het af en toe een beetje.

Morgen gaan we naar een ander plaatsje als eerst bekend was. Ben nu de naam even kwijt, maar de afstand is ook langer. Ik dacht iets van 72 km.

Ik zit nu trouwens in een soort van eetzaal, lekker alleen, met veel licht en ik heb tenminste weer een stopcontact. Dat is af en toe lastiger dan de internetverbinding. Want die is echt geweldig goed. En dat schijnt bijzonder te zijn, want anderen hebben geen of heel slechte internetverbinding.

Dat betekent dus ook dat ik vaak of geen netstroom heb, of dat anderen even mijn computer gebruiken voor de internet verbinding. En dat ik amper meer kan doen dan af en toe iets twitteren en ‘s avonds als iedereen slaapt snel iets op de blog kan zetten.

Maar nu valt mijn verbinding ook elke keer weg. Zal maar gauw deze verzenden. Met foto weliswaar, van Theo en Theo.

Volgende: Huis aan zee

10 Responses to “Al niet meer laatste”

  1. Jim Says:

    Ja, een foto van TNT, haha….
    Morgen eigenlijk naar Compomarino (72,2km) maar is dus gewijzigd (?) Ik kan de uitslagen nog niet vinden. Weet je Theo’s tijd over deze etappe (69,3km) Hij ziet er nog topfit uit!!

  2. Annemieke Says:

    Hee Jim, ik zag nog net jouw reactie. Toch komt me Compomarino wel bekend voor, ik geloof dat dat het volgende stadje is. Misschien had ik eerst een oude lijst en jij een nieuwe.

    Ik zal morgen Theo’s tijd navragen. Weet ik nog wel te vertellen.

  3. Jim Says:

    Ik heb Theo’s tijd gevonden: 10:20:30
    Hoe krijg je het zo mooi voor mekaar.
    De 1e was overigens René Strosny in 5:44:07, Ria Buiten in 7:06:27.

  4. jacqueline zomeren Says:

    hoi allebei
    Leuk om te lezen zo, lijkt geweldig tot nu toe.
    Even ook iets positiefs van hier, ben zaterdag met ons mam naar de Spar gelopen! Ze was wel moe maar ook blij naderhand. Fijn he! Hier dus alles lekker.
    We blijven volgen, heel veel droogs gewenst,Jacki

  5. Lieke Says:

    SUPER papa! Goed gedaan, lekker genieten dat is belangrijk! Dus eet lekker veel ijsjes, hihi! Heb ik vandaag ook gedaan lekker in het zonnetje…

    Liefs xx

  6. ger Says:

    is die training in Veldhoven toch nog ergens goed voor geweest. als je onderweg ijsjes kunt eten en dan nog lachend over de streep komt neem ik aan dat je goed in je vel zit. in Veldhoven volgen we jullie vorderingen van dag tot dag. succes!!

  7. regina Says:

    Goed zo Theo nu nog maar 62 dagen. Aftellen is altijd het leukste.
    Jullie zien er goed uit. ga zo door en geniet ervan, groetjes Regina.

  8. paul Says:

    Geniet van jullie reis, zoals jullie lopen gaan die 64 dagen vliegen.

  9. Tjerk! Says:

    Heey papa en mama!!

    Wat leuk zeg om zo alles te lezen!
    En wat ontzettend knap toch van iedereen!!
    Ga zo door, en fantastisch 70 km lopen en dan nog even een ijsje kopen!
    Genieten ja!!!

    Dikke x Tjerk @ London!

  10. Jim Says:

    Theo 61e in 10u30:46 en nog 6 mensen achter zich. Hij wordt steeds beter. En morgen een jaartje ouder…


Leave a Reply

