Even een foto van gisteren

April 23, 2009

p4220216Alleen maar even een foto van gisteren (die had ik gisteren al ge-upload) want ik heb niet echt tijd om te bloggen. Was een heel bijzondere verjaardag. Theo had op bier getracteerd en het werd nog heel gezellig. En dat was nog niet alle alcohol want ‘s avonds kregen we ook nog volop wijn bij het eten.

En nu eens een keer geen pasta maar gebakken aardappelen met worst! Een geweldig verjaardagsmaal dus.

Maar ik heb geen netstroom want we slapen in de tent vannacht. Er is veel te weinig plaats in een snel leeggemaakt restaurant.

Als ik het goed heb staan we op een camping waar veel aardbevingslachtoffers verblijven. Blijkbaar is het daar niet zo ver vanaf.

Vandaag was een goede loop, niet te lang, mooie uitzichten en geweldig weer. En het gaat heel goed, in elk geval met de Nederlanders voor zover ik heb begrepen.

Misschien dat ik morgen meer tijd heb om te schrijven en te lezen. Namens Theo in elk geval iedereen keibedankt voor alle gelukwensen!

Volgende: Finish onder de palmen

6 Responses to “Even een foto van gisteren”


  1. Zo zie je maar weer…. alcohol een jaartje ouder en dan ook nog goed lopen! We volgen jullie elke dag en bekijken dus met enige regelmaat (zeg maar gerust vaak) deze site en de twitter, de orginele site enz. Leuk om jullie verhalen te lezen en de foto’s te zien. Groeten uit Sint Anthonis loop ze! Maar vooral genieten!! Mark, Marianne, Iris en Stan

  2. paul Says:

    Weer een jaartje ouder, ik bedoel een etappe verder.. Proficiat Theo, het ziet er allemaal zeer goed uit.

  3. Jim Says:

    “Camping”. Zeg dat daar niet te hard. Daar is al heel veel over te doen geweest.
    Ik zag dat Theo in het algemeen klassement al 2 plaatsen is gestegen. Opvallend is ook dat hij vandaag 10 lopers achter zich liet. Je ziet wel: TC loopt nu eenmaal beter op friet dan op pasta…
    Morgen een rustige 49,8?

  4. Tjerk! Says:

    God wat vind ik het toch jammer dat ik telkens dat gezicht van ons pap moet missen als hij weer een hap pasta naar binnen moet werken!
    Maar toch ben ik blij dat hij een keer aardappelen kreeg voor de afwisseling!!
    Ga zo door…..!!!!!!!

    X Tjerk

  5. Gijs Says:

    Theo,

    Alsnog van harte gefeliciteerd. En op je verjaardag erop uit gestuurd…..en ook de dagen ervoor en erna. Het moet kunnen.

    Veel succes! vriendelijke groet,

    Gijs Beukhof

  6. regina Says:

    hoi Theo,
    Jammer, dat je nu niet meer voor het klassement mee kan doen.
    Hoop dat je nog kunt blijven genieten van je omgevingsamen met Annemieke, en wat etappes mee kunt pikken.
    Sterkte en we denken aan je. Regina.


Leave a Reply

