Slapen in een sporthal

April 30, 2009

p4200158

Deze foto had ik vorige week al gemaakt.  Dan krijg je een idee hoe dat is, met zovelen in één hal. Op de voorgrond zie je twee blauwe slaapzakken, daar sliepen wij.

Maar vannacht is het heel wat luxer. We hebben vloerbedekking, tussenschotten en prive stopcontacten. Het tegenovergestelde van de vorige nacht, want toen lag het echt helemaal vol.

Sommigen gingen er zelfs niet meer bij en die sliepen in een pastorie.

Maar nu dus heel luxe, ik zit nu lekker op mijn eigen stoel, bij mijn eigen slaapmat en mijn eigen stopcontact te computeren. En ik lig vannacht wel 3 meter bij mijn buurman vandaan.

De meesten liggen al op bed en een aantal slaapt al. Eén ervan is Theo.

We hadden het er net nog over tijdens het eten toen iemand zei dat het nieuws bijna begon. Voor de meesten gaat de avond dan beginnen. Maar voor ons betekent dat zo ongeveer bedtijd. Morgen om kwart over 4 gaan de lichten weer aan.

Volgende: Uitzicht op bergen en finishers

7 Responses to “Slapen in een sporthal”

  1. Jim Says:

    Net als vroeger, op kamp…
    Over het nieuws gesproken, gezien/gehoord? 4 doden (burgers) bij aanslag op koninklijke familie.

  2. regina Says:

    Komt me heel bekend voor, net als de transe gaule.
    Wat behelpen, erg dicht op elkaar en ‘s avonds allerlei snurkgeluiden van verschillend niveau.
    Ja, Annemieke, effe wennen, maar ja… hoort er ook bij.

    Blij te lezen dat het je goed vergaat, groetjes regina

  3. Jim Says:

    Het is alweer 1 mei. Ben benieuwd of je daar iets van de dag van de arbeid zult merken. Of het daar een feestdag is of zo. In ieder geval nog 5 dagen in Italië en overmorgen wordt de 1000km gepasseerd.

  4. Annemieke Says:

    @Regina, ja inderdaad wel even wennen, maar het valt me eigenlijk heel veel mee en we slapen best goed. Ik had het veel erger verwacht.

    @Jim, wow nog maar 5 dagen in Italie. Ik hoop dat Theo in de bergen nog weer kan beginnen, want op een of andere manier heeft hij daar heel veel zin in (en ziet er tegelijkertijd tegenop). Lijkt mij ook veel leuker dan op die drukke Italiaanse autowegen.

  5. Jim Says:

    Het zullen ook mooie vergezichten zijn, kan ik me voorstellen. Ik hoop ook dat Theo weer snel aan lopen toekomt. Daar is-ie voor gekomen en dan zal hij van die vergezichten meer genieten dan langs de kant.Ik ben benieuwd wat de eindtijden gaan doen als jullie de bergen in gaan.
    Ben ook benieuwd hoe jij door die bergen gaat rijden. Maar jij ook denk ik?

  6. Jim Says:

    Overigens de 5e dag, 5 mei dus, dan gaan jullie de grens over, Dus dan ben je ook in Oostenrijk, nog dichter bij die bratwursten.

  7. Annemieke Says:

    Ja, ik ben ook benieuwd welke lopers het goed doen in de bergen. En het rijden in de bergen vind ik inderdaad ook heel spannend.


Leave a Reply

