Constant alles kwijt

May 3, 2009

p5030429Ik zit nu in de auto met een gedeeltelijk opgeladen computer. Het was alweer bedtijd en ik had pas net een stopcontact gevonden. Maar dat was in de gang naar de wc, en daar kan ik eigenlijk niet gaan zitten.

En in de zaal wil ik ook eigenlijk niet gaan zitten typen als iedereen wil gaan slapen. Dus ben ik maar naar de auto gegaan, lekker met een muziekje.

Maar ik wilde ook wat foto’s op de computer zetten die ik vandaag had gemaakt, maar dat gaat weer niet omdat mijn fototoestel dan weer in de sporthal ligt.

En zo gaat het heel de tijd al. Ik ben constant op zoek naar mijn spullen. Dan denk ik weer oh, dat is een goede plaats om dat neer te leggen. De volgende dag weet ik absoluut niet meer waar ik het neergelegd had. In welke tas, in de auto of in de zaal, ik kan niets meer terugvinden.

En dan moet je weer iets hebben, ligt het onderaan in de tas, ruim je die weer uit en beland er weer iets op een andere plaats. Weer alles kwijt. Ik krijg maar geen systeem gevonden dat werkt.

En als we een keer ergens naar toe gaan met de auto, ben ik net zo’n kloek die de auto niet uit het oog wil verliezen. Ik ben vooral als de dood dat ik mijn computer kwijt raak. Of zoals gisteren toen ik mijn kabel niet meer kon vinden om de computer op te laden. Een ramp!

Maar toch weer gevonden gelukkig. Had ik weer iets gezocht, de tas leeggeladen en die kabel niet teruggedaan. Dus die lag gewoon los in de auto. En gisteren stond de auto een heel eind van de hal af. Hoe vaak we toen wel niet heen en weer zijn gelopen.

Ik had eigenlijk foto’s willen uploaden die ik vanmiddag op de post gemaakt had. Dat was aan een fietspad en ik kon de lopers mooi aan zien komen lopen. Dus heb ik veel foto’s gemaakt. Maar dus nu mijn fototoestel niet bij de hand.

Dan zet ik er maar een foto bij van de start vanmorgen. Die had ik al wel op de computer gezet. En het was me tot nu toe nog niet gelukt om een fatsoenlijke startfoto te maken. De eerste groep start als het nog niet helemaal licht is, dus die zijn meestal te donker.

En als de tweede (de snelle) groep start, ben ik meestal bezig met andere dingen en mis ik de start weer of vergeet mijn fototoestel.

Of kan het weer niet vinden!

Volgende: Emoties van een ultraloper

5 Responses to “Constant alles kwijt”

  1. Jim Says:

    Dat is typisch zo’n vrouwenkwaal. Vrouwen ruimen altijd alles op en alles ook op een vaste plaats. Alleen die vaste plaats verandert elke keer. En met een geheugen als een zeef (geen safe) maakt dat alleen nog maar erger…
    Als je een foto van de eerste groep maakt, probeer dan eerst de ISO op de hoogste waarde te zetten ipv automatisch, bijv. 800 of 1600. Wordt het wel wat korreliger (ruis) maar dat is beter dan helemaal niets.
    Verder alles goed gegaan vandaag? Je zult straks bij thuiskomst wel een behoorlijk conditie hebben met al die loopoefeningen.

  2. Henri Thunnissen Says:

    Och, ook mannen heb er last van. Als ik aan het klussen ben, ben ik ook voortdurend gereedschap, onderdelen en/of schroeven kwijt. Er vandaag toch in geslaagd om de grasmaaimachine te repareren zodat ik weer gras kan maaien. Dat is zo’n werkje waar jullie voorlopig niet aan hoeven te denken. Wat dat betreft is het leven tijdens een etappeloop heerlijk simpel.

  3. Tjerk! Says:

    He warhoofd, kom een beetje structuur aanbrengen he..
    Heb je dan niets van mij geleerd :)

    X Tjerk

  4. Borghaerts Says:

    Hoi hoe gaat het met theo wel redelijk hoop ik nog erg veel pijn of valt het mee.Waar zijn jullie nu ergens dat kan ik uit je verslag niet uithalen .Verder vind ik het erg leuk om te lezen en ik mis het als het er een dag niet is net als met de krant groetjes van ons allen ook van helen

  5. Annemieke Says:

    @Jim, ja dat is het probleem, de vaste plaats verandert elke keer. Maar erover schrijven heeft blijkbaar geholpen. Momenteel gaat het een stuk beter (afkloppen).

    @Henri, het is niet comfortabel maar inderdaad op een of andere manier wel simpel, basic eigenlijk.

    @Tjerk, oke ik geef het toe. Jij bent beter met structuur aanbrengen dan ik.

    @Borghaerts, het gaat wel redelijk goed, gisteren heeft hij een stuk gewandeld en op dit moment gaat hij van post 3 naar post 4 wandelen. Ben benieuwd.
    En ik zal toch eens beter mijn best gaan doen om plaatsnamen op te schrijven. Vandaag gaan we van het plaatsje Schlanders in Italie naar het plaatsje Pfunds in Oostenrijk.


Leave a Reply

