Spoorzoekertje

June 5, 2009

P6050519Dit moest ik toch even fotograferen. Ik rijd nu de weg naar de volgende finishplaats nadat iedereen al lang geleden gepasseerd is (en ik mijn tijd heb zitten verdoen met slapen in plaats van lekker op mijn gemak te computeren) en zie de stille getuigen van de race.

Meestal schrijven we bij een post, op hoeveel km we staan en hoeveel km verder de volgende post is. Voor sommige lopers, zeker bij de latere posten, is dat zeker zo belangrijk als het eten en drinken.

Dit moet post 3 geweest zijn, waarschijnlijk bemand (bevrouwd in dit geval) door Veronica en Julia, en de ‘next’  door Dietrich en Theo (waar ik dus eigenlijk had moeten staan).

Het is net spoorzoekertje, dat vond ik vroeger ook altijd zo leuk. En dat op een uitgestorven weg, ergens in het midden van Zweden. Of beter gezegd Lapland.

Volgende: Zwoegen

One Response to “Spoorzoekertje”

  1. Jim Says:

    Bemenst noemen ze dat bij het spoor.
    Wat leuk is dat je hier ook weer ziet dat niet-Nederlanders de “8” heel anders schrijven dan wij. Daaraan herken je de niet-Nederlanders.


Leave a Reply

