Poolcircel

June 11, 2009

P6100007Ik heb niet echt tijd om te bloggen, maar wil toch even een foto uploaden van de poolcircel die we gisteren zijn gepasseerd en wordt aangegeven met een rij stenen. Het blijkt zo te zijn dat die circel beweegt, 570 m op en neer.

Maar daar doet hij tienduizendtallen jaren over, dus we zullen het niet zo merken.

Volgende: Vrijwillige kwelling

2 Responses to “Poolcircel”

  1. Borghaerts Says:

    hoi jullie beiden toen ik goed keek dacht ik hem zien te bewegen .maar als jullie het niet gezien hebben zal het wel een fatamorgana geweest zijn .hoe gaat het met jou theo de pijn weer wat gezakt of nog net zo heftig , ik hoop voor jou dat het weer wat beter gaat zodat je misschien nog wat etappes kunt sjokken zoals je zelf zegt groetje

  2. Jim Says:

    Je zou je nek breken over die poolcirkel. Op onze kaarten staat die altijd als stippellijn getekend. Nu zie ik ook waarom.


Leave a Reply

