Middernachtzon

June 19, 2009

P6190164Ik werd zojuist wakker om half twee en moest gewoon weten waar de zon nu stond. En zien of ik er een foto van kon maken zonder dat ik erdoor werd verblind.

Tot mijn verbazing (en waarschijnlijk vreugde van Tjerk) was het mooiste plaatje met inbegrip van de auto. Daar scheen de zon tussen de bomen (berken want andere loofbomen hebben ze hier niet volgens mij) en boven ons slaapverblijf van vannacht.

En tevens restaurant trouwens. Want rechtsonder slapen er een stel, linksonder (achter de caravan van Thomas waar ik nog wel eens een keer een betere foto van zal maken met de stoelen op het dak van zijn auto) slapen wij en rechtsboven hebben we gisteren dat lekkere Noorse eten gehad.

Volgende: The day after

9 Responses to “Middernachtzon”

  1. Jim Says:

    Zo, een foto van een (bijna)zonsondergang voor mij, een foto van het Leoneke voor Tjerk, nu nog een zelfportret en we zijn weer helemaal op de hoogte…

  2. Lieke Says:

    Haha, ja mama ik wil ook een foto van jou. Hoeft dan niet op internet, maar als jullie terug zijn verwacht ik er wel 1 van jou te zien. ;-)

    Veel liefs xx

  3. Tjerk! Says:

    Hele mooie foto mam!
    En hoeft niet van jezelf hoor als je dat niet wilt :P blijf ze maar zo maken, vind ik allang goed haha :)

    Geniet er nog maar even volop van!!
    En ook een dikke X voor ons pap!
    xxx

  4. Jim Says:

    Ik zat zo te denken… met zoveel zon per dag, volgens mij moet je onderhand donkerbruin zijn, toch?

  5. Jim Says:

    Morgen laatste dag. Gemengde gevoelens?
    Zal nog wel een klein weekje duren eer jullie weer in Zeelst aankomen. Ben net nog door de straat gereden en jullie huis staat er nog.
    Bereid je alvast maar voor op de vele interviews die jullie te wachten staat.
    En iedereen wil die 12.000 foto’s wel zien.

  6. Henri Thunnissen Says:

    Hey Annemieke en Theo geniet van die laatste dag morgen. Het schijnt weer petweer te worden, maar laat je stemming daar niet door bederven. Denk maar terug aan jullie twijfel in Noord-Duitsland om wel of niet mee te gaan op de boot richting Zweden. Jullie hebben het toch gedaan en moet je kijken Theo hoeveel kilometers je er nog bij hebt gelopen. En moet je kijken Annemieke wat voor rol jij gespeeld hebt in de verzorging en in de informatievoorziening richting Nederland.

    Jullie hebben een fantastiche ervaring bijna achter de rug waar jullie volgens mij met een heel goed gevoel op terug kunnen kijken. En die terugreis naar huis duurt inderdaad nog even, want jullie rijden terug met de auto. Geniet ervan en wees trots op jezelf.


  7. Met de auto naar huis?? Theo kan dat stukje toch wel lopen? En dan kunnen wij nog genieten van de verslagen die Annemieke erover maakt.
    Zonder gekheid:
    @Annemieke: we gaan die mooie stukjes op je weblog missen. Bedankt dat we op deze manier met jullie mee mochten leven.
    @Theo: ook al heb je dan niet alle etappes gelopen, het blijft een geweldige prestatie, eentje waar je trots op mag zijn. Daarom: een paar dikke XXXXX van ons beiden.

    Groetjes en een goede thuisreis gewenst,
    Jos en Jannet Lange

  8. Vincent Says:

    Theo en Annemiek, jullie hebben ons onvergetelijke maanden geschonken. We zullen de prachtige verhalen missen. En nu afkicken. Het zal voor Theo niet meevallen weer aan de Hollandse kost te wennen. Ik ben benieuwd hoe hij er uitziet.
    Fijne terugreis.

  9. Jim Says:

    Ik wacht wel met commentaar tot je nieuwe blog.


Leave a Reply

