Prachtige uitzichten

June 26, 2009

P6230046Was ik eergisteren heel enthousiast foto’s aan het uploaden die ik tijdens onze terugtocht aan het maken was, had ik plotseling geen internetverbinding meer. Dat was balen. Ik dacht dat het abonnement nog tot eind juni was, maar ik denk nu tot 3 maanden nadat ik het had afgesloten. En dat was wellicht 24 maart.

P6250191Heel jammer, maar van de andere kant heel blij met de heel goede verbinding die ik meestal had.

De eerste dagen zijn we niet echt opgeschoten, gewoon omdat we veel te vaak stopten om te kijken. Na elke bocht was het uitzicht weer anders, het ene nog mooier dan het andere.

P6240153Maar gisteren hebben we toch maar eens een beetje doorgereden en nu zijn we in de buurt (hoewel buurt toch nog 200 km ervoor) van Oslo in een hotel met internetverbinding.

Zometeen gaan we even lekker ontbijten en dan zullen we maar weer eens vertrekken. Kijken of we vandaag wat op kunnen schieten. 
P6250175

4 Responses to “Prachtige uitzichten”

  1. Gijs Beukhof Says:

    beste Annemieke, beste Theo,

    Na ruim 3000 km lopen even genieten…het is jullie gegund! De huldiging van Jan en Theo in Boxmeer en Sint Anthonis d.d. 24 juni j.l. was fantastisch.
    Ik heb jullie de foto’s toegestuurd.
    Ik hoop jullie te treffen als jullie weer thuis zijn. Geniet nog maar even.
    Mijn akantie: 17 juli-11 augustus a.s.
    Gijs


  2. Hoi Annemieke en Theo, we misten jullie berichtjes al. Maar we dachten die zijn nu samen aan het genieten en laten de computer even voor wat het is. De hulding van Jan en Theo was geweldig. Maar zij hebben waarschijnlijk niet van de omgeving genoten op de terug weg. (ze waren woensdag om 16.00uur in Stevensbeek, met zelfs bandenpech!) Geniet nog van de dagen samen tijdens de terug reis van de scandinavische landen zijn geweldig! Groetjes uit Sint Anthonis.

  3. Galvin Says:

    those pictures are really breath taking…

  4. Johnd218 Says:

    You have brought up a very good details , thankyou for the post. ccgeeadbfddd


Leave a comment